dinsdag 14 oktober 2014

Nuon is groot en leert langzaam

screenprint van de NUON app
Foutmelding na het invoeren van de
tellerstanden.
De meterstanden zijn weer doorgegeven en net als vorig jaar begrijpen ze het niet.
Nu maak ik het ze ook een beetje moeilijk, ik ben namelijk een maandje eerder dan vorig jaar dus de meting gaat over een periode van 11 maanden in plaats van 12 maanden. Ik denk dat het dan nog steeds te doen is met een paar formules, de kennis van voorgaande jaren en wel of geen panelen.

Maar goed ik heb mijn plicht gedaan nu rustig wachten tot 20 oktober want de energierekening wordt niet per omgaande verstuurd, waarom eigenlijk niet?
Display van de omvormer
De oorzaak van alle verwarring, de afgelopen 2 jaar 5363 kWh
gemaakt en dus een negatief verbruik ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten