woensdag 10 oktober 2012

Weer een mijlpaal

Het verbruik van vandaag bijna alles wat je hier ziet is
het net in gegaan
Vandaag was het heerlijk weer met veel zon en we zijn dubbel en dwars door de 100 kWh grens gegaan en uitgekomen op 102 kWh in 18 dagen, de eerste week was met maar 12 panelen. De opbrengst van vandaag was op 1 Wh na net zo groot als gisteren namelijk 7616 Wh. Vandaag ook weer op de fiets naar het werk dus mijn dag van de duurzaamheid kan niet meer stuk.
De Flukso op zolder heeft het helaas op gegeven en geen verbinding meer gezocht met de wifi en dus heb ik pvoutput.org met de hand moeten updaten.
Afgelopen maandag heb ik helaas tegenlicht gemist maar gelukkig staat het ook online en heb ik het toch nog kunnen zien. Ik moet zeggen het is heel herkenbaar, niets zo leuk als een achteruit draaiende kWh meter.

Get Microsoft Silverlight
Bekijk de video in andere formaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten